maanantai 14. marraskuuta 2011

The best is yet to come

Tiedättekö ku on niitä marraskuisia viikkoja, jollon kaikki vastustaa, vaikkei mikään oikeasti ole pielessä? Ku pienet vastoinkäymiset varjostaa jopa hyviä asioita? Viime viikko oli enimmäkseen juuri sitä. Italia yritti selvästi koetella mua pistämällä pieniä, rienaavia kapuloita rattaisiin vähän väliä. Olin eksyksissä jatkuvasti tutuillaki reiteillä, useimmiten väsyneenä ja nälkäisenä. Tunnit alko mitä ihmeellisimpiin aikoihin ja opettajat hermoili mun ja kiinalaistyttöjen väärinymmärryksistä. Jopa luottokahvilat kiukutteli ja oli täynnä tiuskivia, töniviä ihmisiä. Koko mun pahantuulisuus huipentu eilen, ku tietokone päätti irtisanoa sopimuksensa ja tyhjensi itse itsensä kaikista tiedostoista, mm. kamalan tärkeistä valokuvista. Juuri sitä ennen olin pamauttanu otsani kaapin oveen ruokaa tehdessä ja mun päätä koristaa tällä hetkellä jättimäinen, todella kipeä kuhmu. Luojan kiitos selvisin ilman mustelmaa... Muuten ois näyttäny siltä, että mallit ois pamautellu mua korville. :)

Onneks mökötyspäivien lomaan sekottu myös hyviä hetkiä. Tiistain iltakävelyllä löysin ihan uusia shoppailu-ulottuvuuksia Corso di Porta Ticineseltä, kun poikkesin mm. American Apparellilla, Vansilla ja sulosessa vintage-liikkeessä, Jarretissa. (Kyllä, hautautuneena mun valtavaan lenkkitakkiin, jättipipoon ja juoksuhousuihin. Todella tyylikäs muotiopiskelija!) Viimesimmässä hiplailin Chanelin nahkaclutchia varmaan puolituntia, mutta yllättäen mun lenkkibudjetti ei ihan riittäny siihen. Ei edes koko kuukauden budjetti.

Kauppojen lisäksi mökötyskävelyllä näytti tältä:




Muistatteko, ku Pipilotti oli pari vuotta sitten Helsingissä? Huikeeta värien käyttöä!


Ja sunnuntaikävelyllä kera kännykkäkameran löyty tämmösiä ajatuksia:


Selvä elämänjoki ja -puu. Terkut Mr.C:lle!

Loppuviikosta iloitsin myös jälleen koulusta, ku kuvittelin saavani lopullisen lukkarin lukkoon. Nuolasin ennen ku tipahti. Tänään selvis, että joudun tekemään siihen vielä muutoksia... Luulin selviäväni ilman kaavotusta, mutta ei se tainnukkaan olla niin yksinkertasta. Toinen vaihtarityttö S valaisi mua, että jos suunnittelen, myös kaavotan ja valmistan. Oivoi. Tervetuloa lauantain koulupäivät. :)

Viikonloppu meni jälleen tyttöjen kanssa illallisilla ja Hollywoodissa. Juhlittiin Lucan synttäreitä ja lauantaina meitä hemmoteltiin koko porukkaa oikein kunnolla. Sushia, skumppaa ja suklaakakkua. Nammmmm! Mun maha ei ois voinu olla enää kovin paljon onnellisempi, saatikka kiitollisempi kemut järkänneelle Manuelille.

"Kamera, valot, KÄY!"

Italialaisia käsimerkkejä osa 1: "Mammamia! Vaimo petti!"

Nyt taas uus viikko aluillaan. Lucky number four? Suunnitelmissa inspiraation etsimistä loppuviikon tunneille, lookbookin suunnittelua ja hengailua hollantilaisten vaihtareiden kanssa. Onneks huonoja viikkoja seuraa aina parempi jakso.

Huisin kivaa viikkoa sinne! Puss och kram, kuten täällä kämpillä huudellaan ennen nukkumaan menoa. :)

5 kommenttia:

  1. Ihania kuvia Nanna ja sun tekstejä on niin kiva lukee! Osaat kirjottaa ihanasti! :)

    VastaaPoista
  2. Rienaavat krapulat:D Luin kolme kertaa, että Italia yritti koetella sua laittamalla rienaavia krapuloita rattaisiin vähän väliä. Positiivisesti ajatellen mennee hyvin, kun ne kerta on ollu vaan kapuloita.

    VastaaPoista
  3. Hahah :DD Krapula tai kapula, helposti menee kieli solmuun. Mut krapuloilta oon onneks välttyny ;) Kiitti Vilma!

    VastaaPoista
  4. täällä elämä potkii myös, eikä missään rohkaisevassa mielessä. mutta onneksi kohta helpottaa! tsemppiä kaavotukseen!!!! noi aatelauseet vois muuten vaikka kehystää :)

    VastaaPoista
  5. Ruusu, ne löyty mistäpä muualtakaan, ku Pull&Bearista :) Ajattelin sua <3

    VastaaPoista